Понеділок, 11.12.2017, 03:04Вітаю Вас Гість
Реєстрація | Вхід
RSS
Вас вітає ДНЗ "Малятко"
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психолого - педагогічний проект  навчальновиховної роботи з дітьми молодшого та старшого дошкільного віку «Дивоствіт казки»

Тривалість проекту: 10 днів.

Мета проекту:

Освітня:

поглибити знання дітей про казки;

формувати у дітей літературні та художні здібності;

стимулювати бажання використовувати в казкових сюжетах життєвий досвід;

розширити знання дітей про те, звідки казка «приходить»;

навчати емоційно та виразно передавати сюжет казки в іграх-драматизаціях;

формувати емоційно-пізнавальну активність дітей;

вчити складати план своєї діяльності для досягнення кінцевого результату.

Розвивальна:

розвивати уміння визначати власну позицію;

розвивати уміння самостійно змінювати сюжет казок, складати нові казки;

розвивати власне бачення проблеми;

розвивати самостійність та ініціативу;

розвивати творчі здібності;

розвивати уміння одержувати задоволення від процесу та результатів своєї діяльності.

Соціалізуюча:

виробляти у дітей власний погляд на події, позитивні емоції;

застосовувати особистий досвід під час розв’язання певних казкових ситуацій;

розвивати почуття відповідальності за певні вчинки та дії;

створити умови для реалізації пізнавальної і соціальної активності дітей.

Виховна:

виховувати цілісне ставлення до книги, до казки як духовного витвору;

виховувати бажання бути добрими, справедливими, творчими казкариками;

виховувати потребу приходити на допомогу казковим героям, змінювати їх.

виховувати бажання разом втілювати в життя спільний задум.

Характеристика проекту:

за домінуючою діяльністю: творчий;

за тривалістю: середньої тривалості;

за кількістю учасників: колективний;

за характером контактів: у межах ІІ молодшої, середньої , старшої групи.

База реалізації: ДНЗ «Малятко»

Учасники та співучасники проекту: діти, батьки, вихователі, психолог, музкерівники

Гіпотеза: використання ігор-емпатій та ігор-драматизацій, як засобів розвитку творчості та індивідуальності дитини; організація спільної діяльності педагогів та батьків.

Прогнозований результат: цей проект дозволить розвивати морально-етичні почуття дітей та батьків, викликаючи бажання тво­рити добро; зацікавить батьків під час виховання дітей казкою

Результатом роботи з дітьми є сформованість перших умінь ма­люків у розв'язуванні морально-етичних проблем.

                            Підготовчо-організаційний етап

1.     Роз'яснити учасникам проекту важливість проблеми.

   Педагогічна рада

-     Організація проектної діяльності у ДНЗ

-     Про користь чарівної казки: психологічний підхід

-     Розвиток музичних здібностей засобами казки

2.  Підібрати методичну, науково-популярну та художню літературу, ілюстративний матеріал із цієї теми.

3.  Скласти орієнтовний план заходів з метою  координації дій педагогів і батьків.

     - батьківські збори 

4.Підібрати матеріал, іграшки, атрибути ігрової, театральної, зображувальної та інших і продуктивних видів діяльності.

                                                                           Діагностика

 

 

 

 

 

Прізвище ім’я дитини

 

 

 

 

Вміння розрізняти автора  та народні  казки

Дидактична  гра   «З якої казки герой?»

Дидактична  гра

«Чарівний мішечок»

(чарівні  речі)

Дидактична  гра «Розселіть героїв по казках»

Дидактична гра «Розкажи казку за серією малюнків»

Дидактична гра «Придумай кінець казки»

 

п

 

к

п

 

к

п

 

к

п

 

к

п

 

к

п

 

к

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація проекту

Проблема: Бабуся казкарка забула  всі казки. Вона уже старенька і не може їх пригадати. Як їй можна допомогти? У який спосіб можна ознайомити  бабусю з різними казками? (діти виявляють свої пропозиції словесно )

Результати:

         Можна ознайомитись  з казками:

·        Переглядаючи мультфільми, кіноказки.

·        Читаючи книги.

·        Відвідуючи заняття.

·        Граючи в казки (різні види театру).

·        Створюючи казку власноруч: виготовити книжку казок, атрибути до ігор – драматизацій, ігор – інсценізацій, настільного та пальчикового театру.

Діти об’єднались у такі групи:

Практики – відвідали  заняття, слухали казки, які розповідали дорослі, однолітки, переглядали мультфільми, казки на телеекрані

Митці – виготовили книгу казок, атрибути до пальчикового театру

Актори –  грали  ігри -  інсценізації та драматизації, грали виставу, настільний та пальчиковий театр. 

Презентація проекту

Презентація дітьми виготовлених спільно з вихователями книги казок, атрибутів до пальчикового театру                                                                                        

■ Вистава «Охайні звірята» .

  Фото – презентація .